Veelgestelde vragen
Onze FAQ is ontworpen om je alle antwoorden te geven die je nodig hebt. Je vindt hier informatie over onze bezorgservice, retourzendingen en omruilingen.
Sectie 1. Leveringen of terugtrekking.
We leveren in de hele EU: Oostenrijk, België, Bulgarije, Kroatië, Cyprus, Tsjechië, Denemarken, Estland, Finland, Frankrijk*, Duitsland, Griekenland*, Hongarije, Ierland, Italië*, Letland, Litouwen, Luxemburg, Malta, Nederland, Polen, Portugal, Roemenië, Slowakije, Slovenië, Spanje, Zweden*, Zwitserland*, Verenigd Koninkrijk*.
*Bestemmingen met supplementen of beperkingen.
Neem contact met ons op voor meer informatie.
Bezorgkosten* variëren afhankelijk van je bezorgzone, de waarde van je bestelling en het bestelde artikel.
*Gratis verzendkosten voor bestellingen boven €80! (met uitzondering van grote of zware artikelen of artikelen buiten onze bezorgzone)
Mogelijke toeslagen Voor bepaalde bestemmingen (eilanden, gebieden waar inklaring vereist is, etc.) kunnen extra kosten in rekening worden gebracht.
Levertijden zijn afhankelijk van je geografische gebied, het land en de bezorgmethode die je kiest. Over het algemeen liggen deze tussen de 2 en 5 werkdagen.
In overeenstemming met onze Algemene Verkoopvoorwaarden verbinden wij ons ertoe uw bestelling binnen maximaal 10 werkdagen na validatie te verzenden, onder voorbehoud van de beschikbaarheid van producten in voorraad.
Neem contact met ons op voor een offerte.
Volg de onderstaande stappen om een offerte aan te vragen voordat je je bestelling afrondt:
- Ga naar de artikelpagina.
- Voeg het product toe aan je winkelmandje.
- Ga naar de betaalpagina.
- Klik op de optie “Een offerte aanvragen”.
Zodra we je aanvraag hebben ontvangen, berekent ons team de exacte verzendkosten (DHL Express).
Je kunt dan je bestelling bevestigen en overgaan tot betaling.
Als je meer hulp nodig hebt, helpt onze klantenservice je graag verder.
In termen van bezorging verwijzen de “afgelegen gebieden” (RE*) van de vervoerder naar plaatsen die moeilijk bereikbaar of geïsoleerd zijn, zoals bepaalde eilanden of berggebieden. Voor deze gebieden brengt de vervoerder extra kosten in rekening omdat de levering complexer en duurder kan zijn.
Je ontvangt een e-mail ter bevestiging van de verzending met een link om je bestelling te volgen.
Wanneer het afleverlabel is aangemaakt, selecteert het systeem van de vervoerder automatisch het dichtstbijzijnde afleverpunt bij je huis.
Je hoeft je dus geen zorgen te maken over het kiezen van een relaispunt.
Wil je je bestelling afhalen bij daisho.be of synergies-vector.com? Geen enkel probleem! Neem contact met ons op om een afspraak te maken om je pakket rechtstreeks bij ons af te halen. Vergeet niet je bestelnummer te vermelden wanneer je een afspraak maakt.
Ophaaltijden zijn :
Maandag, dinsdag, donderdag of vrijdag: 9.00 tot 16.45 uur
Woensdag: Op aanvraag
Buiten deze tijden, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Afhankelijk van onze beschikbaarheid kunnen we je andere tijden aanbieden.
Alleen beschikbaar voor inwoners van België.
Sectie 2. Uitwisselingen
Neem contact met ons op om de best mogelijke oplossing te vinden.
Voorwaarden om voor de uitwisseling in aanmerking te komen :
- Alleen producten die in de originele verpakking en ongedragen worden geretourneerd, komen in aanmerking voor omruiling.
Let op: de volgende artikelen kunnen niet worden geretourneerd of geruild vanwege hun persoonlijke of specifieke aard:
- Artikelen met gepersonaliseerd borduurwerk (riemen, karatégis, judogis, enz.): deze artikelen worden op maat gemaakt volgens jouw specificaties.
- Voedingsproducten (gedehydrateerde maaltijden, voedingsmiddelen en voedingssupplementen, enz:) Om redenen van hygiëne en voedselveiligheid.
- Beschermende kleding (gebitsbeschermers): Om hygiënische redenen.
Raadpleeg voor meer informatie onze Algemene verkoopvoorwaarden.
Je retourneert de artikelen op eigen kosten en draagt de kosten van het opnieuw verzenden.
Sectie 3. Terugtrekking of annulering
Als je je bestelling wilt annuleren, neem dan uitsluitend per e-mail contact op met onze klantenservice: Klantenservice
Ga naar je klantenaccount, naar het tabblad Bestellingen en klik op “Mijn bestelling annuleren”.
Als je je bestelling niet handmatig kunt annuleren, neem dan contact met ons op.
Annulering is alleen mogelijk als de betaling nog niet is afgerond.
Sectie 4. Diverse
De geschatte levertijd varieert tussen 7 en 14 dagen, afhankelijk van de werklast.
De deadline is anders voor een riem of een outfit (Karategi, Judogi, enz.).
Onze showroom is geen winkel die toegankelijk is voor het publiek.
Hij is in de eerste plaats voorbehouden aan onze leveranciers en vertegenwoordigers van sportclubs, zodat zij in de beste omstandigheden kennis kunnen maken met onze producten.
Het is echter perfect mogelijk om een bestelling ter plaatse te komen afhalen, gewoon door vooraf een afspraak te maken.
Onze website is nu beschikbaar in vijf talen: Engels, Nederlands, Duits, Italiaans en Spaans.
We nodigen je ook uit om onze Algemene Voorwaarden te raadplegen voor meer gedetailleerde informatie.
Als je het antwoord op je vraag niet kunt vinden, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen!
Mail: KlantenserviceTelefoon: +32 (064)/86.76.20
Vergeet niet je bestelnummer te vermelden als je contact met ons opneemt.


